taxfreeBiuro rachunkowe Tax Free Ireneusz Samborski

Twoja księgowość. Twoje podatki.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Biuro Rachunkowe TAX FREE IRENEUSZ SAMBORSKI jako Administrator dokłada wszelkich starań, aby przetwarzanie danych osobowych było zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zw. dalej RODO,
i przekazuje poniższe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

  1. Administrator

Administratorem danych osobowych jest Biuro Rachunkowe TAX FREE IRENEUSZ SAMBORSKI z siedzibą w Warszawie przy ul. Alternatywy 1/43, Warszawa 02-775 (dalej również „Administrator”). Z Administratorem można skontaktować się pisemnie pisząc na adres siedziby lub mailowo pisząc na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..



  1. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

Kategorie podmiotów danych

Cel

Podstawa prawna przetwarzania

Osoby, które nawiązują kontakt

Prowadzenie komunikacji
z osobami zainteresowanymi współpracą w formie:

  • korespondencji mailowej
    i tradycyjnej

  • kontaktu telefonicznego

 

Art. 6 ust. 1 lit. f – prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na prowadzeniu korespondencji do niego kierowanej oraz realizacji zgłoszeń telefonicznych
w związku z prowadzaną działalnością.

Przedstawiciele Klientów, kontrahentów oraz osoby kontaktowe do realizacji umowy

Zawarcie oraz wykonanie umowy

art. 6 ust. 1 lit. b – niezbędność przetwarzania do zawarcia
i wykonania umowy;

art. 6 ust. 1 lit. c – realizacja obowiązków prawnych ciążących
na Administratorze.

Osoby kontaktowe
lub przedstawiciele kontrahentów

Marketing bezpośredni

Art. 6 ust. 1 lit f – prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na promowaniu własnej marki oraz personalizowania oferty, po uprzednim uzyskaniu zgodny zgodnie z przepisami ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz prawie telekomunikacyjnym.

W zależności od konkretnego przypadku

Dochodzenie roszczeń
i obrona przed roszczeniami oraz rozpatrywanie reklamacji

Art. 6 ust. 1 lit. f – realizacja prawnie uzasadnianych interesów Administratora.

Podanie danych osobowych jest niezbędne. Brak ich podania skutkować będzie niemożliwością zawarcia umowy, przyjęcia i realizacji usługi czy też odpowiedzi na kontakt.

  1. Odbiorcy danych

Odbiorcami danych mogą być:

  • podmioty współpracujące z Administratorem;

  • podmioty uprawnione np. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Krajowa Administracja Skarbowa, Policja, sąd;

  • dostawcy usług i rozwiązań technicznych i organizacyjnych (teleinformatycznych, firmom kurierskim, pocztowym);

  • dostawcy usług prawnych i doradczych (kancelarie prawne, firmy windykacyjne).



  1. Okres przechowywania danych

Poniżej informujemy o okresach w jakich będą przechowywane poszczególne kategorie danych osobowych w zależności od celów i przetwarzania:

  • w związku z wykonaniem umowy - przez okres obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu
    do czasu wygaśnięcia obowiązku prawnego;

  • w związku z dochodzeniem ewentualnych roszczeń i obroną przed roszczeniami – do czasu przedawnienia roszczeń z nią związanymi tj. 3 lata;

  • w związku z realizacją obowiązków prawnych – do czasu wygaśnięcia obowiązku prawnego;

  • w związku z prowadzoną komunikacją z potencjalnymi klientami – przez okres 60 dni
    od ostatniej wiadomości lub wygaśnięcie oferty, w zależności, które zdarzenie nastąpiło później, chyba że przepisy prawa będą przewidywać dłuższy okres w konkretnym przypadku;

  • w związku z marketingiem bezpośrednim – do czasu zgłoszenia sprzeciwu lub wycofania stosownej zgody.

  1. Przysługujące prawa

W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych podmiotom danych przysługują następujące prawa:

  • prawo dostępu do danych osobowych;

  • prawo do sprostowania danych;

  • prawo do usunięcia danych;

  • prawo do ograniczenia przetwarzania;

  • prawo do przenoszenia danych;

  • prawo do sprzeciwu.

Aby skorzystać z przysługujących praw należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektrycznej pisząc na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Dodatkowo w przypadku naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez Administratora przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. Zmiana Polityki prywatności

Aktualna wersja Polityki obowiązuje od kwietnia 2024 roku.