taxfreeBiuro rachunkowe Tax Free Ireneusz Samborski

Twoja księgowość. Twoje podatki.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Biuro Rachunkowe TAX FREE IRENEUSZ SAMBORSKI jako Administrator dokłada wszelkich starań, aby przetwarzanie danych osobowych było zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zw. dalej RODO,
i przekazuje poniższe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

  1. Administrator

Administratorem danych osobowych jest Biuro Rachunkowe TAX FREE IRENEUSZ SAMBORSKI z siedzibą w Warszawie przy ul. Alternatywy 1/43, Warszawa 02-775 (dalej również „Administrator”). Z Administratorem można skontaktować się pisemnie pisząc na adres siedziby lub mailowo pisząc na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..



  1. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

Kategorie podmiotów danych

Cel

Podstawa prawna przetwarzania

Osoby, które nawiązują kontakt

Prowadzenie komunikacji
z osobami zainteresowanymi współpracą w formie:

  • korespondencji mailowej
    i tradycyjnej

  • kontaktu telefonicznego

 

Art. 6 ust. 1 lit. f – prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na prowadzeniu korespondencji do niego kierowanej oraz realizacji zgłoszeń telefonicznych
w związku z prowadzaną działalnością.

Przedstawiciele Klientów, kontrahentów oraz osoby kontaktowe do realizacji umowy

Zawarcie oraz wykonanie umowy

art. 6 ust. 1 lit. b – niezbędność przetwarzania do zawarcia
i wykonania umowy;

art. 6 ust. 1 lit. c – realizacja obowiązków prawnych ciążących
na Administratorze.

Osoby kontaktowe
lub przedstawiciele kontrahentów

Marketing bezpośredni

Art. 6 ust. 1 lit f – prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na promowaniu własnej marki oraz personalizowania oferty, po uprzednim uzyskaniu zgodny zgodnie z przepisami ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz prawie telekomunikacyjnym.

W zależności od konkretnego przypadku

Dochodzenie roszczeń
i obrona przed roszczeniami oraz rozpatrywanie reklamacji

Art. 6 ust. 1 lit. f – realizacja prawnie uzasadnianych interesów Administratora.

Podanie danych osobowych jest niezbędne. Brak ich podania skutkować będzie niemożliwością zawarcia umowy, przyjęcia i realizacji usługi czy też odpowiedzi na kontakt.

  1. Odbiorcy danych

Odbiorcami danych mogą być:

  • podmioty współpracujące z Administratorem;

  • podmioty uprawnione np. Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Krajowa Administracja Skarbowa, Policja, sąd;

  • dostawcy usług i rozwiązań technicznych i organizacyjnych (teleinformatycznych, firmom kurierskim, pocztowym);

  • dostawcy usług prawnych i doradczych (kancelarie prawne, firmy windykacyjne).



  1. Okres przechowywania danych

Poniżej informujemy o okresach w jakich będą przechowywane poszczególne kategorie danych osobowych w zależności od celów i przetwarzania:

  • w związku z wykonaniem umowy - przez okres obowiązywania umowy, a po jej zakończeniu
    do czasu wygaśnięcia obowiązku prawnego;

  • w związku z dochodzeniem ewentualnych roszczeń i obroną przed roszczeniami – do czasu przedawnienia roszczeń z nią związanymi tj. 3 lata;

  • w związku z realizacją obowiązków prawnych – do czasu wygaśnięcia obowiązku prawnego;

  • w związku z prowadzoną komunikacją z potencjalnymi klientami – przez okres 60 dni
    od ostatniej wiadomości lub wygaśnięcie oferty, w zależności, które zdarzenie nastąpiło później, chyba że przepisy prawa będą przewidywać dłuższy okres w konkretnym przypadku;

  • w związku z marketingiem bezpośrednim – do czasu zgłoszenia sprzeciwu lub wycofania stosownej zgody.

  1. Przysługujące prawa

W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych podmiotom danych przysługują następujące prawa:

  • prawo dostępu do danych osobowych;

  • prawo do sprostowania danych;

  • prawo do usunięcia danych;

  • prawo do ograniczenia przetwarzania;

  • prawo do przenoszenia danych;

  • prawo do sprzeciwu.

Aby skorzystać z przysługujących praw należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektrycznej pisząc na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Dodatkowo w przypadku naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez Administratora przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. Zmiana Polityki prywatności

Aktualna wersja Polityki obowiązuje od kwietnia 2024 roku.

Informacja o plikach cookie

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.